J’ai souscrit HIER à un Plan Basic. Après de multiples galères pr lier mon nom de domaine à Webflow (tjs pas connecté !!! ), je vois que sur le dashboard que je suis en Starter et avec une facture Basic (débité de mon compte bien évidement !). Impossible d’avoir une info fiable, un onglet, un bouton, une procédure pour me désabonner, fermer mon compte et ETRE REMBOURSE comme le prévoit la loi de rétraction de 14j . L’email support ne fonctionne même pas !!! C’est un truc de fou !! Si par hasard quelqu’un a une info sur la procédure, je prends. Merci à tous.
If you’re an individual (not a business) located in the E.U., EEA, U.K., or Turkey, you have the legal right to cancel and request a full refund within 14 days of purchase. You can submit your refund request through our request a refund form.
If you’d like to delete your account, please follow these steps: First, cancel all active site plans and downgrade your Workspace plan to the free starter plan. Then, submit your request through our account deletion request form. Please note that account deletion is permanent and will remove all your sites and account information.
Hopefully this helps! If you still need assistance, please reply here so somebody from the community can help.