Question Publication Site

Bonjour !

J’apprends depuis peu à utiliser Webflow, et j’ai une petite question à laquelle je n’arrive pas à trouver de réponse : la formule gratuite permet-elle d’avoir un site web réellement public ?

J’ai essayé de publier un petit site web pour m’entraîner en utilisant la version gratuite de Webflow. Cependant, je rencontre un problème : je ne parviens pas à trouver mon site sur internet, sauf lorsque j’utilise un lien direct vers celui-ci.

Est-ce que le problème vient simplement d’un référencement insuffisant, qui fait que mon site est difficile à trouver parmi tous les autres sites web, ou est-ce que la version gratuite de Webflow ne permet pas réellement de rendre son site web accessible au public ?

Je vous remercie !

Hello!

I’ve been learning to use Webflow recently, and I have a small question I can’t seem to find an answer to: Does the free plan allow for a truly public website?

I’ve tried publishing a small website for practice using the free version of Webflow. However, I’m encountering an issue: I can’t seem to find my site on the internet unless I use a direct link to it.

Is the problem simply due to insufficient search engine optimization, making my site hard to find among other websites, or does the free version of Webflow not actually allow for making a website accessible to the public?

Thank you!

There are countless starter sites that are indexed online. You just have lots of limitations on your project which can be overcome by upgrading to a paid plan.

Whether a project shows up in Google (for example) is really dependent on lots of factors and there is plenty of decent info in the University. Good luck with your venture.